Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

Περιφρούρηση πορείας

Μου λένε ότι για να πάω σε πορεία, πρέπει να μπορώ να την περιφρουρήσω. Δηλαδή αν δω κανένα κουκουλοφόρο να πάει να τα σπάσει με κανένα λοστό, θα πρέπει να τον σταματήσω.
Αν κατάλαβα καλά, εγώ ο πλήρως άοπλος πολίτης, θα πρέπει να είμαι άσσος στις πολεμικές τέχνες προκειμένου να κατέβω σε πορεία. Αλλιώς... να κάτσω σπίτι μου.
Δηλαδή, αν είσαι συνταξιούχος γεράκος, ανίκανος να παλαίψεις με τα θηρία, δεν έχεις δικαίωμα να διαμαρτυρηθείς. Αν είσαι 15χρονη μαθήτρια, δεν έχεις δικαίωμα να διαμρτυρηθείς.
Σε λίγο για να ασκήσουμε τα δημοκρατικά μας δικαιώματα θα πρέπει να κάνουμε πάγκο 140kg.
Άσε που οι αναρχικοί που τα σπάνε, έχουν σωματότυπο φουσκωμένου, αντίστοιχου με των ΜΑΤ. Οι αναρχικοί που πετάνε πέτρες και μολότοφ μου φαίνονται αρκετά πιο λεπτοκαμωμένοι. Σαν να είναι άλλη ράτσα οι μεν από τους δε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου